مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:002020-03-28اجتماعي

جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی دو روز 25 خودروی مسافر در سطح استان همدان جریمه و 475 خودرو غریبه از شهر خارج شدند.

- سرهنگ علی فکری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون 25 خودروی مسافر در سطح استان جریمه 500 هزار تومانی شدند.

وی بیان کرد: 475 خودرو با پلاک های غریبه در سطح استان از روز گذشته تاکنون از همدان خارج شدند که 200 خودرو با پلاک های ناشناس ساکن خود همدان بودند و با ارائه کارت ملی و آدرس بیمه نامه به حال خود رها شدند.

فکری ادامه داد: 25 خودرویی که جریمه شدند به تذکرات پلیس توجه نکرده و دوباره به داخل شهر بازگشتند که توسط دوربین های ثبت تخلفات جریمه شده اند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که مکان مناسب برای استقرار خانواده رانندگان متخلف وجود ندارد، امکان انتقال خودرو به پارکینگ وجود ندارد اما پلاک رانندگان متخلف از طریق سیستم شماره گذاری به محل سکونت افراد اعلام می شود و بلافاصله افراد خاطی پس از بازگشت به محل سکونت باید خودروی خود را به پارکینگ منتقل کنند در غیر اینصورت شکایت پلیس از خودروها و رانندگان به قوت خود خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان همدان در پایان گفت: با اطمینان اعلام می کنیم که 99 درصد خودروهای مسافر از همدان خارج شده و آنهایی که با پلاک غریبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان

جریمه 500 هزار تومانی برای 25 خودروی مسافر در همدان