مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-28سياسي

8 بیمارستان برکت با ظرفیت هزار تخت خواب در خدمت بیماران کرونایی


به گفته مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، بیمارستان های این بنیاد با ظرفیت یکهزار تخت خواب پذیرای بیماران کرونایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین مدنی با اعلام این خبر افزود: 8 بیمارستان بنیاد برکت با ظرفیت 1000 تخت خواب در حال بستری کردن و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

وی توضیح داد: بنیاد برکت در سال های گذشته 8 بیمارستان با حدود ظرفیت 1000 تخت خواب ساخته است که همه این بیمارستان ها در خدمت فرآیند درمان بیماران کرونایی قرار گرفته اند.

مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت با توجه به حساسیت ها و سیاست های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، در زمینه کمک رسانی به مبتلایان ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری فعال است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اقدامات این بنیاد در حوزه ساخت بیمارستان در سراسر کشور اظهار داشت: بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا به امروز 8 بیمارستان با مجموع 1000 تخت خواب را در مناطق محروم کشور احداث و تکمیل کرده است.

وی ادامه داد: بیمارستان 150 تخت خوابی برکت امام خمینی شهرستان میانه واقع در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان 90 تخت خوابی برکت شهید ستاری شهرستان قرچک در استان تهران و بیمارستان 141 تخت خوابی برکت حضرت رسول شهرستان فردوس در استان خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 بیمارستان برکت با ظرفیت هزار تخت خواب در خدمت بیماران کرونایی

8 بیمارستان برکت با ظرفیت هزار تخت خواب در خدمت بیماران کرونایی