مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-28سياسي

اخبار خوش گسترش و نوسازی صنایع کشور در سال « جهش تولید » از راه می رسد


نامگذاری «جهش تولید» برای سال 99، در ادامه سال رونق تولید مسئولیت بخش صنعت کشور را در تحقق منویات رهبری بیش از پیش سنگین تر کرده است.

- ، محمد باقر عالی تاکید کرد: عنایت ویژه رهبری گرانقدر انقلاب به گام های برداشته شده در افزایش تولید، فعالسازی و احیای واحدهای صنعتی در سطح کشور در طول سال 98 و تذکر ایشان برای ملموس تر شدن آثار اقدامات، وظیفه ای خطیر بر دوش ما گذارده است.

وی تصریح کرد: علیرغم تشدید تحریم ها، خوشبختانه با گام های موثری که در این خصوص و در یکسال گذشته برداشتیم، با حول و قوه الهی اخبار خوشی از گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال جهش تولید شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر صمت گفت: سازمان توسعه ای ایدرو ذیل برنامه های عملیاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای گسترش و نوسازی صنایع ایران به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار اقداماتی اساسی در دستور کار داشته و دارد که بسیاری از موارد در طول سال 99 به ثمر خواهند نشست.

عالی تاکید کرد: در طول سال گذشته و به ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا، تجربه ای بسیار ارزشمند از بسیج همه ظرفیت ها و توان تولیدی کشور برای افزایش تولید و تامین مایحتاج مردم، حاصل شد که قدر مسلم به عنوان مدلی کارگر برای تحقق اهداف “جهش تولید” در سطح کشور به کار خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار خوش گسترش و نوسازی صنایع کشور در سال « جهش تولید » از راه می رسد

اخبار خوش گسترش و نوسازی صنایع کشور در سال « جهش تولید » از راه می رسد