مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-28حوادث

کشف 2 کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در البرز


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اعلام کرد که ماموران این اداره کل 2 کارگاه تولید ماسک تقلبی دارای 510 هزار عدد ماسک فیلتردار غیربهداشتی کشف کردند.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اعلام کرد که ماموران این اداره کل 2 کارگاه تولید ماسک تقلبی دارای 510 هزار عدد ماسک فیلتردار غیربهداشتی کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری اظهار کرد: در پی رصد و پایش ویژه فضای مجازی و برخورد با سودجویان و تهدید کنندگان بهداشت عمومی، شبکه ای از دلالان که در فضای مجازی اقدام به فروش ماسک های ان 95 و محلول ضدعفونی می کردند، شناسایی شد.

وی افزود: با دستگیری یک متهم، 2 کارگاه و انبار نگهداری ماسک غیر بهداشتی و محلول ضدعفونی کشف و تیم گشت مشترک با حکم نیابت قضایی وارد محل مورد نظر شده که در بازرسی از این کارگاه ها بیش از 500 هزار عدد ماسک فیلتردار تقلبی دست ساز آماده عرضه به بازار و بیش از 300 هزار ماسک در حال تولید کشف شد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: افرادی که در این کارگاه مشغول به کار بودند شهروندان خارجی و فاقد کارت بهداشت و رعایت اصول اولیه بهداشتی بودند و این واحدها با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در البرز

کشف 2 کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در البرز