مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-28اقتصادي

10 تن محلول ضدعفونی در آستارا توزیع شد


فرهاد محسنی روز شنبه در دفتر شورای اسلامی شهر آستارا بیان کرد: محلول های ضدعفونی را نیروهای آتش نشانی روز گذشته با استقرار 2 خودرو در خیابان ها توزیع کردند و تا پایان هفته جاری 10 تن دیگر توزیع خواهد شد.

وی افزود: شهرداری آستارا به ضدعفونی و گندزدایی بازار ساحلی، نقاط پرتردد، پارک ها، سرویس های بهداشتی و شهرک عباس آباد اقدام کرده است و این کار تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر آستارا با اشاره به تاثیر مثبت خانه نشینی مردم در قطع زنجیره شیوع کرونا، اهالی را به ادامه همکاری با طرح های ستاد مدیریت بحران کرونا توصیه کرد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تن محلول ضدعفونی در آستارا توزیع شد

10 تن محلول ضدعفونی در آستارا توزیع شد