مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-28سياسي

روحانی: جزو کشورهایی نیستیم که بیماران در راهروهای بیمارستان افتاده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن تبریک به مناسب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: - رییس جمهور با اشاره به ضروی بودن اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: اگر مردم همکاری نکنند به جایی نمی رسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن تبریک به مناسب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: ما عید باسعادت امام حسین (ع) و متعاقب آن میلاد پرچمدار باوفایش و بعد فرزند عزیزش امام سجاد را (ع) داریم و این اعیاد را خدمت همه مردم و مسلمانان و آزادی خواهان تبریک می گوییم.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) امام احسان، امام اکرام و امام توجه به گرفتاران بود و حتی رحم و شفقت و مهربانی را از دشمنان خود دریغ نمی کرد و در موقع رسیدن به نزدیک سرزمین کربلا وقتی لشکر روبرو متوقف کرد از راهش وقتی دید تشنه هستند به آن ها آب داد و حتی به اسب های آن ها آب داد.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به شرایط کشور گفت: امسال عیدی مردم به عزیزانشان و فرزندانشان و دوستان و اقوام عیدی بزرگتری است، همکاری که مردم و بزرگوار برای عبور از این مشکل انجام می دهند، به نظر من بالاترین عیدی است که پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: جزو کشورهایی نیستیم که بیماران در راهروهای بیمارستان افتاده اند

روحانی: جزو کشورهایی نیستیم که بیماران در راهروهای بیمارستان افتاده اند