مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-28سياسي

سپاه پاسداران، درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است


سپاه پاسداران، درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: سپاه پاسداران، درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: نام امام حسین (ع) همواره یادآور رشادت های آن امام در دشت کربلا و روز عاشورا است.

وی تاکید کرد: حرکت امام حسین (ع) در روز عاشورا، حرکتی عظیم است که با اتکا به پیشینه معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

رحیمی با اشاره به نام گذاری سالروز میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار، ادامه داد: در تاریخ بی نظیر انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله های کربلایی باشد که تلاقی این تداوم در سال های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال های سازندگی و پس از آن به خوبی عینیت یافته و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است.

این مسئول با بیان این که پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ می ماند، تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادت ها و جانباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران، درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران، درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است