مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-28اقتصادي

تولید ضدعفونی کننده های فاقد اتانول در البرز


خط تولید محلول ضد عفونی کننده فری اتانول یا فاقد اتانول روزانه 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی فاقد اتانول تولید می کند که محلول تولیدی بوی الکل نمی دهد و همچنین دارای ماندگاری بیشتری است.

- ایسنا/البرز خط تولید محلول ضد عفونی کننده "فری اتانول" یا فاقد اتانول روزانه 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی فاقد اتانول تولید می کند که محلول تولیدی بوی الکل نمی دهد و همچنین دارای ماندگاری بیشتری است.

عطاء اله ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز در مراسم بهره برداری خط تولید این مواد مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا با اشاره به توانمندی های پارک علم و فناوری البرز گفت: در حال حاضر شش شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز با توجه به نیاز کشور برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند و با همت بالا برای حل مشکلات کشور در شرایط کنونی تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مدیرعامل شرکت آواژن پویش مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: طیفی از مواد تخصصی ضدعفونی کننده ها را طراحی کرده و تولید می کنیم که برای مراکز تحقیقاتی به دلیل ماهیت ویژه فضاها و فرایندهای کار در حیطه بیولوژی و مولکولی و تحقیقات پزشکی کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ضدعفونی کننده های فاقد اتانول در البرز

تولید ضدعفونی کننده های فاقد اتانول در البرز