مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 18:552020-03-27اجتماعي

319 هزار شهروند بروجرد غربالگری کرونا شدند


محمدرضا نیکبخت جمعه شب با اعلام این خبر افزود: ورودی های شهرستان بروجرد از دو مسیر همدان - بروجرد و اراک - بروجرد جهت غربالگری و ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به صورت 24 ساعته کنترل می شوند.

وی اظهار داشت: با تقسیم کردن شهرستان به 169 منطقه که هر منطقه یک مراقب بهداشت و تعدادی از نیروهای بسیجی نسبت به پایش و غربالگری از مردم بروجرد اقدام می کنند این مهم محقق شده است.

وی ادامه داد: همچنین ژل ضدعفونی کننده توسط شرکت زاگرس فارمد به میزان 100 هزار بطری (250 سی سی) ، ژل ضدعفونی کننده توسط شرکت الهی شمیز به میزان چهار هزار بطری (500 سی سی) ، محلول ضدعفونی کننده به میزان 10 هزار بطری (400 سی سی) و همچنین محلول ضدعفونی کننده توسط شرکت داروسازی اکسیر به میزان 80 هزار بطری (125 سی سی) تولید و در سطح شهر توزیع شده است.

وی تصریح کرد: ماسک در دو مکان به میزان روزانه پنج هزار عدد، واحد تولیدی زاگرس پوش تا به امروز 25 هزار عدد ماسک و همچنین در کارخانه نساجی که از اواخر سال گذشته شروع به تولید ماسک کرده که در مجموع در شهرستان بروجرد تاکنون100 هزار عدد ماسک تولید شده است.

نیکبخت گفت: همچنین خیرین بروجردی علاوه بر تهیه یک سری لوازم بیمارستانی نسبت به اهداء 2 هزار و 200 عدد ماسک نانو و پنج هزار لیتر آب ژاول به شبکه بهداشت اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

319 هزار شهروند بروجرد غربالگری کرونا شدند

319 هزار شهروند بروجرد غربالگری کرونا شدند