مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-27اجتماعي

بارترافیک دماوند با اعمال محدودیت تردد در پردیس کاهش پیدا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد تقی زاده، عصر جمعه در بازدید از اجرای طرح محدودیت تردد خودروها به استان تهران در محور هراز اظهار داشت: با اعمال محدودیت های تردد در شهرستان پردیس بخشی از بار ترافیکی شهرستان دماوند کاهش می یابد.

تقی زاده افزود: به استثنای محور استان البرز، 9 محور اصلی در استان تهران تحت کنترل و محدودیت ها قرار می گیرد و محدودیت تردد در راه های فرعی با تشخیص فرمانداران و هماهنگی نیروی انتظامی اعمال می شود.

وی در ادامه بیان داشت: دو مسیر اصلی سه راهی مهرآباد و مسیر ایوانکی به سمت کیلان و دماوند، با تدبیر فرماندار دماوند اعمال محدودیت شد و تدبیر فرماندار دماوند در انسداد سه راهی مهرآباد قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: هماهنگی هایی صورت می گیرد تا بخشی از بار مسافران در شهرستان پردیس کاهش یابد و فشار ترافیکی به دماوند وارد نشود و لاین اضطراری کامیون و خودروهای فاقد محدودیت توسط شهرداری در نظر گرفته شود.

تقی زاده عنوان داشت: دماوند موقعیت خاصی به لحاظ نقش گردشگری دارد و افراد برای دستیابی به امکانات طبیعی به آن مسافرت می کنند و این امر به هدف طرح خدشه وارد می کند، انسداد سه راهی مهرآباد از این منظر اقدام خوبی بوده است و این طرح به مدت یک هفته ادامه دارد، اما در صورت ارزیابی، قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارترافیک دماوند با اعمال محدودیت تردد در پردیس کاهش پیدا می کند

بارترافیک دماوند با اعمال محدودیت تردد در پردیس کاهش پیدا می کند