مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 11:202020-03-27سياسي

مردم تخلفاتی را که باعث شیوع بیماری کرونا می شود گزارش کنند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی قوه قضاییه گفت که شهروندان و اعضای سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه ( سجام) در صورت مشاهده تخلفاتی که باعث شیوع بیماری کرونا می شوند می توانند در سامانه سجام به آدرس sajam.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی قوه قضاییه گفت که شهروندان و اعضای سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه ( سجام) در صورت مشاهده تخلفاتی که باعث شیوع بیماری کرونا می شوند می توانند در سامانه سجام به آدرس sajam.

scpd.

ir گزارش های خود را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمد باقر الفت گفت: احتکار، گرانفروشی و هرگونه تخلف در توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از قبیل ( ماسک، دستکش، الکل، ژل ضد عفونی و.

)، تهیه یا توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و غیرمجاز، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فروشگاه های زنجیره ای، جایگاه های عرضه سوخت، نانوایی ها و مراکز عرضه نان با توجه به موارد مندرج در صفحه ویژه گزارش های کرونا، می توانند تخلفات را اعلام کنند.

وی افزود: اعلام تخلف فعالیت واحدهای صنفی که باید تعطیل باشند از دیگر مواردی است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده درقسمت ثبت گزارش این سامانه ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفاتی را که باعث شیوع بیماری کرونا می شود گزارش کنند

مردم تخلفاتی را که باعث شیوع بیماری کرونا می شود گزارش کنند