مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-27اقتصادي

آمار فروش کتاب در بریتانیا افزایش یافت


پس از آنکه خوانندگان کتاب متوجه شدند با وجود قرنظینه خانگی زمان بیشتری را برای مطالعه کتاب در اختیار دارند، کتاب فروشی های سراسر بریتانیا از افزایش چشمگیر فروش کتاب به خصوص رمان های بلند و کلاسیک خبر دادند.

- پس از آنکه خوانندگان کتاب متوجه شدند با وجود قرنظینه خانگی زمان بیشتری را برای مطالعه کتاب در اختیار دارند، کتاب فروشی های سراسر بریتانیا از افزایش چشمگیر فروش کتاب به خصوص رمان های بلند و کلاسیک خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، هفته گذشته، واتراستونز که بزرگ ترین فروشگاه کتاب زنجیره ای بریتانیا محسوب می شود به دلیل اعتراضات کارکنانش به دلیل درخطر بودن جانشان با شیوع ویروس کرونا ، تعطیل شد، اما آمار فروش آنلاین این فروشگاه نسبت به هفته گذشته اش با 400 درصد افزایش مواجه شد.

طبق گزارشات واتراستونز ، آمار فروش کتاب‎ های کلاسیک و کتاب هایی همچون صد سال تنهایی نوشته گابریل گارسیا مارکز ، دلبند نوشته تونی موریسون و گتسبی بزرگ نوشته اف اسکات فیتزجرالد با افزایش چشمگیر رو به رو بوده است.

با توجه به آمار ارائه شده از سوی این کتاب فروشی، رمان های مدرن بلندی همچون رمان پرفروش آینه و نور نوشته هیلاری مانتل و رمان های پادآرمان شهری همچون سرگذشت ندیمه نوشته مارگارت اتوود و 1984 نوشته جرج اورول نیز با استقبال خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فروش کتاب در بریتانیا افزایش یافت

آمار فروش کتاب در بریتانیا افزایش یافت