مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 21:552020-03-26اقتصادي

رقم دستمزد کارگران باید تا پیش از عید مشخص می شد/کارفرمایان بلاتکلیفند!


یک کارشناس حوزه کار معتقد است افزایش حداقل حقوق کارگران تا دو میلیون و 800 هزار تومان روی پایه مزد صورت نمی گیرد و با درنظر گفتن مزایای جنبی مزد، - رقم دستمزد کارگران باید تا پیش از عید مشخص می شد/کارفرمایان بلاتکلیفند! یک کارشناس حوزه کار معتقد است افزایش حداقل حقوق کارگران تا دو میلیون و 800 هزار تومان روی پایه مزد صورت نمی گیرد و با درنظر گفتن مزایای جنبی مزد، سرجمع این عدد روی حداقل مزد کارگران اعمال خواهد شد.

علی اکبر لبافی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی تعیین رقم حداقل دستمزد سال 1399 کارگران گفت: تصور من این است که توافقی که روی رقم دو میلیون و 800 هزارتومان در آخرین نشست شورای عالی کار صورت گرفت، اتفاق می افتد چون در خصوص شاغلین قانون خدمات کشوری نیز افزایش حقوق حداقل بگیران تا دو میلیون و 800 هزار تومان مصوب شد لذا به احتمال قوی این رقم در حوزه مشمولین قانون کار هم لحاظ خواهد شد منتها بعید است که این افزایش روی پایه حقوق اتفاق بیفتد چون افزایش قابل توجهی می شود و با در نظر گرفتن مزایای جنبی مزد عدد مزد خیلی رشد می کند و این امر پایداری بنگاههای اقتصادی را به خطر می اندازند.

وی گفت: معتقدم افزایش حداقل مزد به دو میلیون و 800 هزار تومان بسیار ضعیف است و به دلیل جهش مزدی و تاثیرگذاری هایی که در شاغلین و بازنشستگان تامین اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم دستمزد کارگران باید تا پیش از عید مشخص می شد/کارفرمایان بلاتکلیفند!

رقم دستمزد کارگران باید تا پیش از عید مشخص می شد/کارفرمایان بلاتکلیفند!