مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 16:352020-03-26اقتصادي

جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است


شهرام ندیمی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها جا به جایی مسافر به خارج از استان به وسیله تاکسی و فقط در محور شهرکرد به اصفهان است.

وی، از کاهش 82 درصدی جابه جایی مسافر در پایانه های مسافربری استان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، به جز اصفهان، جا به جایی مسافر به دیگر مناطق کشور ممنوع است.

ندیمی،همچنین از کاهش بین 60 تا 80 درصدی ترددها در استان طی نوروز امسال خبر داد و افزود: 70 درصد این ترددها خودروهای بومی استان بودند و 30 درصد آن خودروهای غیربومی و بیشتر از استان های اصفهان، خوزستان و تهران بوده است.

سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به نصب 62 دستگاه ترددشمار در جاده های استان، خاطرنشان کرد: ترددها به صورت شبانه روز در محورهای ارتباطی استان در حال رصد است و آمارها بیانگر روند کاهشی این ترددها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تاکنون 87 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است که از این تعداد 11 نفر تاکنون فوت کردند و 57 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است

جابجایی مسافر با اتوبوس با توجه به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ممنوع است