مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:352020-03-26حوادث

کشف انبارهای احتکار لوازم خودرو در همدان


سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر احتکار لاستیک خارجی متعلق به خودروهای سنگین در یک انبار واقع در بلوار شاهد، این موضوع به ماموران کلانتری 14 همدان اعلام شد.

وی افزود: تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند که پس از بررسی مقدماتی 800 حلقه لاستیک خارجی مربوط به خودروهای سنگین که در این انبار دپو شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش کشفیات را حدود یک میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با دستور مقام قضایی انبار یاد شده پلمب و مالک آن به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محله های حاشیه ای شهر همدان اقدام به احتکار قطعات و لوازم خودروهای سنگین کرده است، موضوع در دستور کار کارکنان کلانتری 19 همدان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از پیدا کردن آدرس دقیق محل این فرد و انباری که در آن به احتکار کالا دست زده همراه با نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و قاضی تعزیرات این مکان را بازرسی و از این محل 100 قطعه انواع لوازم و قطعات خودرو به اررش 350 میلیون تومان کشف کردند.

وی ادامه داد: این مکان نیز با دستور قضایی پلمب شده و متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبارهای احتکار لوازم خودرو در همدان

کشف انبارهای احتکار لوازم خودرو در همدان