مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-26اقتصادي

تولید روزانه 3000 ماسک سه لایه در بازرگان


مدیر یک واحد تولیدی ماسک یکبار مصرف در شهر بازرگان از تغییر خط تولید این واحد به تولید ماسک یکبار مصرف با هدف تامین نیازهای بهداشتی شهرستان خبر داد.

- با هدف تامین نیازهای بهداشتی در برابر کرونا ویروس صورت گرفت تولید روزانه 3000 ماسک سه لایه در بازرگان ایسنا/آذربایجان غربی مدیر یک واحد تولیدی ماسک یکبار مصرف در شهر بازرگان از تغییر خط تولید این واحد به تولید ماسک یکبار مصرف با هدف تامین نیازهای بهداشتی شهرستان خبر داد.

هادی حسن زاده در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر تغییر خط تولید واحد پوشاک زنانه به ماسک های یکبار مصرف و البسه بیمارستانی در منطقه آزاد ماکو، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا ویروس در دنیا و در ایران نیاز به اقلام بهداشتی در بیمارستان ها و خانواده ها بیشتر از گذشته شد که در این راستا برحسب نیاز شهرستان به ماسک های یکبار مصرف در راستای تامین آن، اقدام به تغییر خط تولید خود در راستای دوخت ماسک های یکبار مصرف در شهر بازرگان کردیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی بهداشتی 25 نفر آقا و خانم در دو شیفت کاری صاحب کار شدند، افزود: روزانه 3000 ماسک در این کارگاه تولید می شود که در صورت نیاز شهرستان خط تولید البسه بیمارستانی نیز به این کارگاه اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 3000 ماسک سه لایه در بازرگان

تولید روزانه 3000 ماسک سه لایه در بازرگان