مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-26سياسي

شرکت های دانش بنیان به عنوان بازوی تولید وارد بازار شوند


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: اقتصاد و تولید زیربنا و ساختار یک جامعه است و بدون شک اگر حکومتی بنای اقتصادی و تولید نداشته باشد، قطعا دوام نخواهد داشت.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: اقتصاد و تولید زیربنا و ساختار یک جامعه است و بدون شک اگر حکومتی بنای اقتصادی و تولید نداشته باشد، قطعا دوام نخواهد داشت.

دکتر صفی الله صفایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال بر جهش تولید و تمرکز بیشتر بر مباحث تولید تاکید کردند، افزود: دانشگاه ممکن است نتواند وارد بحث تولید شود اما می تواند با تقویت شرکت های دانش بنیان یا ایجاد مراکزی که سوژه های اقتصادی طرح می کنند، کمک کند.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند به عنوان بازوی تولیدی وارد بازار تولید شوند، اظهارکرد: در همین راستا دانشگاه پیام نور قصد دارد در مباحث پژوهشی و طرح هایی که منجر به تولید شود، تمرکز بیشتری داشته باشد.

صفایی تصریح کرد: در واقع رونق یعنی به بحث تولید توجه داشته باشیم که با این رونق می توانیم مراکز تولیدی داشته باشیم اما انتظار مقام معظم رهبری تنها رشد و رونق تولید نیست بلکه رشد بسیار زیاد به صورت جهشی است و رشد مد نظر آرام و تدریجی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان به عنوان بازوی تولید وارد بازار شوند

شرکت های دانش بنیان به عنوان بازوی تولید وارد بازار شوند