مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 01:452020-03-25اقتصادي

فلاحی: مجلس یازدهم هزینه های دولت را برای گشایش اقتصادی کم کند


منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: در مجلس آتی باید تلاش کنیم به عنوان اولویت عملیاتی شدن گشایش اقتصادی، تولید را افزایش دهیم که در همین راستا باید مانع خام فروشی در کشور شده و هزینه های دولت را کاهش دهیم.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم درباره مهمترین اولویت های مجلس آتی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات فعلی در کشورمان مرتبط با اقتصاد است که موضوع اشتغال و بیکاری و موانع تولید هم نشأت گرفته از این مشکل است.

وی افزود: اگر بتوانیم طرح های ضربتی در حوزه تولید و اشتغال را عملیاتی کرده و بتوانیم طرح های بلندمدت را نیز تدوین و اجرایی کنیم می توانیم گشایش اقتصادی برای کشورمان متصور باشیم.

** مجلس یازدهم رفع موانع تولید را عملیاتی کند منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید تلاش مجلس یازدهم رفع موانع تولید و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و کارگاه ها باشد تا عملاً گشایش لازم برای تولید و اشتغال بیشتر فراهم شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: متأسفانه در شرایط فعلی شاهد رکود زیادی در بخش تولید کشور بوده و با بیکاری زیادی مواجه هستیم که برای بخش های مختلف کشور توانسته مشکلات فراوانی را ایجاد کند.

وی گفت: با آنکه در بخش هایی از کشور فعالیت های تولیدی وجود دارد اما تورم موجود برای آنها دغدغه های زیادی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: مجلس یازدهم هزینه های دولت را برای گشایش اقتصادی کم کند

فلاحی: مجلس یازدهم هزینه های دولت را برای گشایش اقتصادی کم کند