مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 18:552020-03-25سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


در وضعیت قرمز قرار داریم، جزییاتی از جلسه جبهه مردمی و منتخبان مجلس با استاندار اصفهان، محموله پزشکی دوست روزهای سخت در مسیر نصف جهان، خودروی اصفهانی ها 13 فروردین جریمه می شود و هشدار اساتید دانشگاه درباره خروج اطلاعات پزشکی؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه 6 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: استاندار اصفهان: در وضعیت قرمز قرار داریم استاندار اصفهان با بیان این که در حال حاضر در استان اصفهان وضعیت قرمز داریم، گفت: بیماران بستری مشکوک به کرونا در 24 ساعت اخیر 7 درصد رشد داشته است، توصیه و خواهش ما این است که هموطنان به سمت استان اصفهان حرکت نکنند.

جزییاتی از جلسه جبهه مردمی و منتخبان مجلس با استاندار اصفهان جبهه مردمی سلامت اصفهان در خصوص جزییات جلسه ای که با حضور استاندار اصفهان و برخی دیگر از مسؤولان تشکیل شده، بیانیه ای صادر کرده است.

محموله پزشکی دوست روزهای سخت در مسیر نصف جهان+ تصویر شهرداری شهر شیان چین محموله ای شامل اقلام پزشکی برای کمک به شهر خواهر خوانده خود اصفهان به سفارت ایران در پکن تحویل داده است.

خودروی اصفهانی ها 13 فروردین جریمه می شود رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: با تصویب ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان خودروهایی که در روز 13 فروردین در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته