مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-25پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان تهران کاهش یافت


سردار حسن حسن زاده روز چهارشنبه در نشست طرح بسیج ملی سلامت (مبارزه با کرونا) که با حضور فرماندهان نواحی سپاه غرب استان تهران، مسئولین بهداشت و درمان و فرمانداران غرب استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا و بستری شدگان و جانباختگان بودیم اما تاکید می کنیم که مردم همچنان در خانه بمانند تا از معرض این ویروس در امان باشند.

وی افزود: در برخی از شهرستان های استان تهران تعدادی از خانواده ها به مسافرت رفته اند که این موضوع هم از دلایل کاهش مراجعات به مراکز بهداشت و درمان به شمار می رود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطر نشان کرد: تعطیلات موجب کاهش آلودگی ها می شود اما مردم باید در خانه ها بمانند.

وی ادامه داد: برآورد و پیش بینی ها مبنی بر ابتلای گسترده مردم در شهرستان های استان تهران و بروز وضعیت وخیم بود که این پیش بینی بروز و ظهور نکرد و وضعیت شهرستان های استان تهران، بهتر و مناسب تر از تهران است.

سردار حسن زاده عنوان کرد: مطلع کردن و ارائه اطلاعات و آموزش های مستمر به مردم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان های استان تهران ضروری و مهم است.

در پایان این مراسم فرمانداران غرب استان تهران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان تهران کاهش یافت

آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان تهران کاهش یافت