مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 10:162020-03-25اجتماعي

هشدار راهداری عباس آباد به رانش کوه در جاده عباس آباد - کلاردشت


جاده جنگلی عباس آباد - کلاردشت حدود 35 کیلومتر طول دارد که حدود 20 کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی شهرستان عباس آباد و بقیه در حوزه شهرستان کوهستانی کلاردشت قرار دارد.

بیشتر مسافران ، گردشگران داخلی و خارجی به خاطر گذر این مسیر از دل جنگل های هیرکانی و زیباهای خاص آن در تمام فصول و نیز رهایی از معضل ترافیک در شهرهای ساحلی غرب مازندران ، این جاده را برمی گزینند ضمن آنکه این محور پیوند دهنده پایتخت کشور به مناطق غرب مازندران و حتی استان گیلان است.

مرتضی باقری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در نوروز امسال 2 مورد رانش کوه فقط در حوالی روستای دره سرا از توابع بخش مرکزی شهرستان عباس آباد در این مسیر رخ داد و اگرچه تلفات جانی به همراه نداشت ولی این حادثه سبب تخریب بخشی از این جاده شد.

این مقام مسئول افزود : با بازدید های به عمل آمده و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یکی از علت های اساسی وقوع چنین حوادثی ناشی از تخریب پوشش گیاهی جنگلی و نیز جاری شدن آب از بالادست در حوالی روستای دره سرا بوده که باید برای پیشگیری از تکرار چنین حوادثی و ایمنی جان عابران سواره رو در این مسیر چاره ای اندیشیده شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عباس آباد توضیح داد : به عنوان نمونه روز گذشته در کیلومتر 15 بالاتر از روستای دره سرا ریزش کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار راهداری عباس آباد به رانش کوه در جاده عباس آباد - کلاردشت

هشدار راهداری عباس آباد به رانش کوه در جاده عباس آباد - کلاردشت