مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:062020-03-25بين الملل

دادستانی کل ترکیه 20 عربستانی را به دست داشتن در قتل خاشقجی متهم کرد


دادستانی کل استانبول خواستار حبس«احمد عسیری» معاون سابق رییس سازمان اطلاعات عربستان و «سعود القحطانی»مشاور سابق دیوان پادشاهی عربستان به اتهام «تحریک برای قتل عمد با طراحی از قبل و شکنجه به شکل وحشیانه»شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستانی کل شهر استانبول ترکیه امروز چهارشنبه 20 تبعه عربستانی را به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول متهم شناخت.

بر همین اساس دادستانی کل استانبول خواستار حبس احمد عسیری معاون سابق رییس سازمان اطلاعات عربستان و سعود القحطانی مشاور سابق دیوان پادشاهی عربستان به اتهام تحریک برای قتل عمد با طراحی از قبل و شکنجه به شکل وحشیانه شد.

دادستانی کل استانبول با گذشت نزدیک به 18 ماه از قتل خاشقجی در کنسولگری ریاض در استانبول، با صدور رأی 20 نفر را مجرم دانست و 18 نفر را به قتل عمد متهم کرد.

این 18 نفر، به قتل عمد و از پیش طراحی شده متهم هستند.

این در حالی است که بیش از سه ماه پیش دادستان کل عربستان سعودی اعلام کرد که دادگاه قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی که در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید، 9 جلسه برگزار کرد و در جلسه دهم حکم صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی کل ترکیه 20 عربستانی را به دست داشتن در قتل خاشقجی متهم کرد

دادستانی کل ترکیه 20 عربستانی را به دست داشتن در قتل خاشقجی متهم کرد