مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:062020-03-25اقتصادي

60تیم نوآور جذب مرکز رشد نخبگان شدند


در سالی که گذشت 60تیم نوآور جذب مرکز رشد نخبگان شدند و توانستند به کشورهای همسایه صادرات داشته باشند.

- و توانستند به کشورهای همسایه صادرات داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، در سال 1398 چندین شرکت عضو مرکز که کمتر از یکسال از عضویت آنها می گذرد موفق شدند، محصولات خود را به قراردادهای بزرگ فروش در بازار داخلی تبدیل کنند و یا بازارهای صادراتی کشورهای همسایه را فتح کنند.

محسن علی اکبریان رییس مرکز رشد فناوری نخبگان معاونت علمی و فناوری در این باره گفت: در سال 1398، این مرکز بر اساس روال هر ساله برای جذب تیم های جدید، دو دوره فراخوان عمومی منتشر کرد که در مجموع در این فراخوان ها، حدود 200 درخواست به این مرکز ارسال شد و پس از انجام روند پایش اولیه و انجام مصاحبه های تخصصی، تعداد 35 تیم توانستند وارد فضای کار اشتراکی این مرکز شوند.

رییس مرکز رشد فناوری نخبگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: از این بین، 15 تیم موفق شدند با طی کردن دوره فضای اشتراکی و احراز شاخص های پذیرش به عضویت مرکز رشد درآیند.

وی گفت: در حال حاضر، حدود 60 تیم و شرکت فعال در مرکز رشد فناوری نخبگان حضور دارند که ترکیبی از تیم های نوپا و شرکت های قدیمی هستند، باید اذعان کرد که از جمله برنامه های موثر ترویجی برای آشنایی هدفمند مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60تیم نوآور جذب مرکز رشد نخبگان شدند

60تیم نوآور جذب مرکز رشد نخبگان شدند