مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-25بين الملل

نخست وزیر اردن: در صورت مشاهده ازدحام در مغازه ها، آنها را می بندیم


نخست وزیر اردن هشدار داد که اگر امروز (چهارشنبه) شلوغی و ازدحام در مغازه های این کشور رصد شود، این مغازه ها بسته خواهند شد.

- نخست وزیر اردن هشدار داد که اگر امروز (چهارشنبه) شلوغی و ازدحام در مغازه های این کشور رصد شود، این مغازه ها بسته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الغد چاپ اردن، عمر الرزاز، نخست وزیر این کشور در کنفرانس مطبوعاتی درباره اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کرونا در این کشور گفت: درصورت مشاهده شلوغی و ازدحام، فروشگاه ها و مراکز تجاری را خواهیم بست.

وی گفت: شهروندان اردنی باید به ماندن در خانه پایبند باشند و مقررات منع آمد و شد یک تصمیم پیشگیرانه با هدف جلوگیری از تجمع شهروندان برای مقابله با کروناست.

الرزار درباره میزان آمادگی بیمارستان های اردن در صورت افزایش شمار مبتلایان به کرونا به بیش از 1000 تن تأکید کرد: هر روز سناریوهای متعددی درباره افزایش شمار مبتلایان به دولت ارائه می شود اما بهترین سناریو برای پایان دادن به کرونا؛ افزایش شمار مبتلایان و سپس کاهش تعداد آنها است و امیدواریم که این سناریو برای اردن رخ دهد.

وی ضمن ستودن میزان آمادگی بیمارستان ها اظهار کرد که دولت اردن با آماده کردن اماکن مختلف مانند دانشگاه ها و دانشکده ها برای مرحله بدتر نیز آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اردن: در صورت مشاهده ازدحام در مغازه ها، آنها را می بندیم

نخست وزیر اردن: در صورت مشاهده ازدحام در مغازه ها، آنها را می بندیم