مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-25ورزشي

میررحیمی: تغییر زمان المپیک فرصت مناسبی برای تیروکمان است


سرمربی تیم ملی تیروکمان پس از تغییر زمان برگزاری بازی های المپیک توکیو گفت: این تعبیر زمان فرصت خوبی برای تیروکمان است تا در شرایط بهتر و بدون استرس سهمیه تیمی خود را کسب کنیم.

- سرمربی تیم ملی تیروکمان پس از تغییر زمان برگزاری بازی های المپیک توکیو گفت: این تعبیر زمان فرصت خوبی برای تیروکمان است تا در شرایط بهتر و بدون استرس سهمیه تیمی خود را کسب کنیم.

مجید میررحیمی در گفت و گو با ایسنا، پس از تغییر زمان برگزاری بازی های المپیک توکیو اظهار کرد: در حال حاضر که زمان برگزاری المپیک توکیو تغییر کرد برنامه ریزی ها نیز تغییر می کند و باید ببینیم فدراسیون جهانی چه تصمیماتی را برای مسابقات آینده در نظر خواهد گرفت.

وی در خصوص حضور تیم ملی ریکرو در مسابقات جهانی آلمان برای کسب سهمیه تیمی گفت : با توجه به تغییر زمان برگزاری بازیهای المپیک مشخص نیست این مسابقات که آخرین مرحله کسب سهمیه در رشته تیروکمان بود خرداد برگزار یا به زمان دیگری موکول شود.

به هر صورت باید منتظر تصمیمات جدید از سوی فدراسیون جهانی بود.

میررحیمی گفت: به تعویق افتادن زمان بازیهای المپیک به مدت یک سال فرصت خوبی برای تیروکمان است تا تیم یک دست، هماهنگ و خوبی را برای کسب سهمیه آماده کنیم و با رفع کردن نواقص شرایط خوبی را برای تیروکمان رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میررحیمی: تغییر زمان المپیک فرصت مناسبی برای تیروکمان است

میررحیمی: تغییر زمان المپیک فرصت مناسبی برای تیروکمان است