مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:562020-03-25سياسي

رزمایش دفاع بیولوژیکی سپاه در سیستان و بلوچستان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در این رزمایش بیش از 283 یگان خودرویی سبک و سنگین و موتوری سپاه با تجهیزات کامل عملیات ضدعفونی معابر شهری سیستان وبلوچستان و مقابله و جنگ بیولوژیکی را آغاز کردند.

یگان های جنگ نوین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور برای رفع آلودگی، ضدعفونی و گندزدایی از اماکن عمومی، مراکز تخصصی و پرجمعیت شهرهای سیستان و بلوچستان فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

این رزمایش با حضور معاون عملیات قرارگاه قدس سپاه پاسداران، استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانده هان نظامی و انتظامی این استان در زاهدان آغاز شد.

معاون عملیات قرارگاه قدس سپاه پاسدران در این رزمایش گفت: اقدامات خوبی با مدیریت علمی نظام بهداشت و درمان در سطح کشور و دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شده است.

سردار سید محمد اعظمی اظهارداشت: شروع این رزمایش در واقع تداوم، توسعه و تکمیل اقدامات قبلی در زمینه بهسازی محیط برای مقابله با ویروس کروناست.

وی بیان کرد: رزمایش تداوم دفاع بیولوژیکی شهدای سلامت تا 15 فروردین ادامه دارد و در صورت اعلام نیاز ستاد استانی عملیات دفاع بیولوژیک استمرار خواهد یافت.

معاون عملیات قرارگاه قدس سپاه پاسداران گفت: 283 دستگاه خودرو از رده های نظامی در برنامه گندزدایی حضور دارند و معابر و منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع بیولوژیکی سپاه در سیستان و بلوچستان آغاز شد

رزمایش دفاع بیولوژیکی سپاه در سیستان و بلوچستان آغاز شد