مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-24پزشكي

بخش اورژانس بیمارستان ابرکوه با کمبود برخی تجهیزات روبروست


دکتر محمدعلی شیخی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید دکتر محمدحسین زارع مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بیمارستان ابرکوه و بررسی مسایل و مشکلات آن ، افزود: برای پیشیگری و مقابله با ویروس کرونا نیاز به یک دستگاه اکسیژن ساز 400 لیتری ، 16 عدد مانیتورینگ سانترا و 6 عدد مانیتورینگ پرتابل است .

وی تامین 2 عدد ساکشن پرتابل ، 2 عدد الکترو شوک، چهار تخت سی.

پی.

آر( C P R)، سونوگرافی پرتابل 6 ، 2 عدد ونتیلاتور پرتابل ، 20 کپسول اکسیژن 40 لیتری را از دیگر د تجهیزات اورژانس بیان کرد.

سرپرست بیمارستان ابرکوه، اظهار کرد: از مجموع 79 نمونه ارسالی بیماران تاکنون 21 مورد قطعی مثبت کرونا گزارش شد که تعدادی از بیماران در بیمارستان های ابرکوه و یزد بستری هستند و برخی هم از بیمارستان مرخص و در منزل تحت مراقبت قرار دارند و یک نفر هم فوت کرد .

وی با تاکید بر جداسازی افراد مبتلا به کرونا از دیگر بیماران ، افزود: 25 تخت به افراد مشکوک و 2 دستگاه آمبولانس نیز برای اعزام آنها به طور جداگانه اختصاص دارد .

سرپرست بیمارستان ابرکوه همچنین از بیماران خواست بیشتر به کلینیک تخصصی مراجعه و از مراجعه غیرضروری به بیمارستان جدا پرهیز کنند.

دکتر شیخی از مردم خواست، موضوع کرونا را جدی بگیرند و با عادی جلوه دادن بیماری از حساسیت خود نسبت به این بیماری نکاهند ، ماندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اورژانس بیمارستان ابرکوه با کمبود برخی تجهیزات روبروست

بخش اورژانس بیمارستان ابرکوه با کمبود برخی تجهیزات روبروست