مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-24سياسي

آیت الله رییسی: فساد و قاچاق چوب لای چرخ «تولید» است


رییس قوه قضاییه در تماس وئدیو کنفرانس با رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان مهمترین اولویت ها و برنامه های دستگاه قضایی استان به منظور تحقق شعار «جهش تولید» قرار گرفت و در این خصوص مواردی را مورد تأکید قرار داد.

- به گرازش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه امروز سه شنبه پنجم فروردین ماه در جلسه با معاونان دستگاه قضا در تماس ویدئو کنفرانس با رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان مهمترین اولویت ها و برنامه های دستگاه قضایی استان به منظور تحقق شعار جهش تولید قرار گرفت و در این خصوص مواردی را مورد تأکید قرار داد.

آیت الله رییسی در جهت تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید نامگذاری شد، اظهار کرد: این شعار نه فقط در ضمن سخن، بلکه در همه زوایای اجرایی و تقنینی و قضایی کشور باید جایگاه خود را باز کند و قانونگذاری ها و اجراییات مبتنی بر تحقق این شعار باشد و دستگاه های نظارتی و قضاوتی هم در جهت تحقق این شعار حرکت کنند.

وی تحقق این شعار را یک ضرورت جدی برای کشور عنوان کرد و افزود: شعار اعلام یک نیاز برای کشور است که باید تمامی ظرفیت ها و دلسوزان و فرهیختگان تلاش کنند که این شعار تحقق پیدا کند و قطعا جهش تولید برای اینکه به صورتی باشد که در زندگی مردم حس و ملموس شود، نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: فساد و قاچاق چوب لای چرخ «تولید» است

آیت الله رییسی: فساد و قاچاق چوب لای چرخ «تولید» است