مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 14:452020-03-24سياسي

تشریح اقدامات مراقبتی از ایثارگران قمی در روزهای کرونایی


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طی یک ماه گذشته 4000 بسته بهداشتی در بین خانواده معظم شهدا و ایثارگران توزیع شده است.

- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طی یک ماه گذشته 4000 بسته بهداشتی در بین خانواده معظم شهدا و ایثارگران توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد عینی با اعلام این خبر توضیح داد: این بسته ها توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد و مناطق یک و دو استان قم تهیه، بسته بندی در روزهای تعطیلات نوروزی توزیع شدند.

وی ادامه داد: بسته های بهداشتی شامل، ماسک، محلول ضد عفونی کننده و دستکش بوده که در منازل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توزیع شده است.

در این طرح جانبازان شیمیایی شدید و متوسط، جانبازان 70 درصد و والدین شهدا بدلیل شرایط خاص مجروحیت و یا کهولت سن در اولویت قرار داشتند و در مراحل بعد جانبازان با درصد خفیف شیمیایی و سپس همسران شهدا قرار دارند.

عینی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح آگاهی، رعایت نکات بهداشتی، اجتناب از حضور در تجمعات، پیشگیری و مراقبت، پیامک های بهداشتی برای جامعه هدف ایثارگر ارسال شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات مراقبتی از ایثارگران قمی در روزهای کرونایی

تشریح اقدامات مراقبتی از ایثارگران قمی در روزهای کرونایی