مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-24سياسي

اولین شماره دوفصلنامه «نظام ولایی» منتشر شد


اولین شماره دوفصلنامه «نظام ولایی»، با هدف تولید و ترویج اندیشه و علم در حوزه فقه سیاسی، نظام سیاسی و حکومت اسلامی (ولایت فقیه)، به همت مؤسسه اندیشه تمدنی اسلام منتشر شد.

- اولین شماره دوفصلنامه نظام ولایی ، با هدف تولید و ترویج اندیشه و علم در حوزه فقه سیاسی، نظام سیاسی و حکومت اسلامی (ولایت فقیه)، به همت مؤسسه اندیشه تمدنی اسلام منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین شماره دوفصلنامه نظام ولایی ، با هدف تولید و ترویج اندیشه و علم در حوزه فقه سیاسی، نظام سیاسی و حکومت اسلامی (ولایت فقیه)، به همت مؤسسه اندیشه تمدنی اسلام و با سردبیری حجت الاسلام ذبیح الله نعیمیان با اخذ مجوز از وزارت ارشاد راه اندازی شد.

مقالات این شماره از دو فصلنامه به این شرح است: ولایت فقیه به مثابه تئوری برای عمل اجتماعی سیاسی مناسبات فقه حکومتی و مردم‏ سالاری دینی مدیریت امام خامنه ‏ای‏ حفظه ‏الله (محور اول: وظایف مبنایی مدیر) بنیاد مدیریت تمدّنی دانش در افق توسعه عقلانیت دینی فقه نظام؛ نرم افزار گذار از تمدن غربی به تمدن نوین اسلامی درآمدی بر فقه سرپرستی از دیدگاه آیت ‏الله میرباقری اثر سنا خلف حیاوی کرامت انسانی مبنای انسان شناختی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای دریافت مقالات این دوفصلنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شماره دوفصلنامه «نظام ولایی» منتشر شد

اولین شماره دوفصلنامه «نظام ولایی» منتشر شد