مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-24دانش

احیای قبرستان قدیمی خواسته اهالی تاق بستان بود


شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مردم تاقبستان درخواست احیای قبرستان کوچک و قدیمی خود را داشتند، گفت: بعد از محدودیت های بسیار میراثی برای مردم این منطقه، - ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مردم تاقبستان درخواست احیای قبرستان کوچک و قدیمی خود را داشتند، گفت: بعد از محدودیت های بسیار میراثی برای مردم این منطقه، این خواسته به حق مردم این منطقه است که با آن موافقت کردیم.

سعید طلوعی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جنجال های اخیر پیرامون تبدیل کردن بخشی از پارک شرقی تاق بستان به قبرستان، گفت: چنین صحبتی مطرح نیست و در حقیقت هیات امنای امام زاده ابراهیم(ع) تاقبستان به شهرداری آمده و از جانب مردم تاقبستان تقاضا داشتند که قبرستان محلی که در پشت امام زاده قرار داد را با کشیدن یک دیوار جداسازی کرده و احیا کنند.

وی افزود: قبرستان این منطقه از سالیان گذشته وجود داشته و اهالی قدیمی تاقبستان در آنجا دفن می شدند و با توجه به اینکه این قبرستان از قبل وجود داشته، با انجام این کار موافقت کردیم.

طلوعی تاکید کرد: مردم تاقبستان به دلیل محدودیت های میراثی همواره مشکلات فراوانی در بحث ساخت و سازهای خود و سایر مسائل دارند و ظلم مضاعفی است که قبرستان قدیمی آنها را هم از آنها دریغ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای قبرستان قدیمی خواسته اهالی تاق بستان بود

احیای قبرستان قدیمی خواسته اهالی تاق بستان بود