مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-24سياسي

نگاهی به برقراری سفر به سوریه در سال 98 پس از 8 سال


سفر به سوریه پس از هشت سال انتظار از اواخر آذرماه سال گذشته از سر گرفته شد و در کمتر از سه ماه حدود یک هزار و 300 ایرانی به زیارت عمه سادات مشرف شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از حضور داعش در سوریه و حملات متعدد آ نها به اماکن زیارتی به ویژه حرم حضرت زینب (س) در دمشق، کمتر کسی فکرش را می کرد که سفر به سوریه به این زودی ها برای زائران ایرانی برقرار شود.

برقراری امنیت در دمشق و از سرگیری سفر ایرانیان به سوریه  اما حدود دو سال گذشته سردار سلیمانی در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری از پاکسازی منطقه و نابودی داعش خبر داد و این سردار شهید با رشادت های خود و مدافعان حرم، امنیت را بار دیگر در سوریه و حرم حضرت زینب (س) به ارمغان آوردند.

با تلاش ها و خون شهدای مدافع حرم و برقراری امنیت در دمشق، سفر به سوریه پس از هشت سال مجدد برقرار شد و از اواخر آذرماه سال 98 اولین کاروان رسمی سازمان حج و زیارت به صورت هوایی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عازم دمشق شد.

رییس سازمان حج و زیارت: سفر به سوریه به صورت محدود انجام می شود البته اوایل برقراری این سفر معنوی، سازمان حج و زیارت تمایلی به اطلاع رسانی در این زمینه نداشت؛ تا جایی که حدود یک ماه پس از برقراری سفر به سوریه هیچ خبری در زمینه این سفرها از سوی سازمان حج و زیارت منعک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به برقراری سفر به سوریه در سال 98 پس از 8 سال

نگاهی به برقراری سفر به سوریه در سال 98 پس از 8 سال