مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-23اجتماعي

توقع داشتیم شهرداری برای ساخت و ساز در پارک شرقی از ما استعلام بگیرد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: شهرداری برای ساخت و ساز صورت گرفته در پارک شرقی هیچ استعلامی از میراث فرهنگی نگرفته است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: شهرداری برای ساخت و ساز صورت گرفته در پارک شرقی هیچ استعلامی از میراث فرهنگی نگرفته است.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تخلف دیوارکشی در پارک شرقی کرمانشاه اظهار کرد: بنا به دستورالعملی که از مدت ها قبل به استان واصل شده، اگر اختلافی بین دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد، باید آن را در جلسات کارشناسی استانداری حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: براین اساس تاکنون اختلافاتی که در بحث ساخت و ساز در عرصه و حریم تاق بستان با شهرداری داشته ایم را در جلسات استانداری حل و فصل کرده ایم که از جمله آنها می توان به بحث تله کابین و فانفار اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بابیان اینکه بحث ساخت و ساز در پارک شرقی نیز مسئله جدیدی بین شهرداری و میراث فرهنگی است، عنوان کرد: متاسفانه شهرداری پیش از آنکه استعلامی از میراث فرهنگی بگیرد، اقدام به این ساخت و ساز کرده است.

وی اضافه کرد: شهرداری باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلات نوروز ساخت و ساز را در پارک شرقی به سرعت شروع کرده اند، درحالی که توقع داشتیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقع داشتیم شهرداری برای ساخت و ساز در پارک شرقی از ما استعلام بگیرد

توقع داشتیم شهرداری برای ساخت و ساز در پارک شرقی از ما استعلام بگیرد