مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:352020-03-23اقتصادي

تولید 6 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بر پایه الکل در سیستان و بلوچستان


معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش واحد تولیدی مروارید هامون زاهدان تولید مایع ضد عفونی کننده بر پایه الکل در زاهدان اغاز شد.

- مسعود قاینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در مرحله اول تولید 6هزار لیتر مایع ضد عفونی تولید و در مراحله بعدی بالغ بر 10 هزار لیتر دیگر نیز تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان واحد تولیدی جهت تولید مایع ضد عفونی ندارد و بر اساس شرایط پیش آمده در کشور و در جهان برای مقابله به شیوع ویروس کرونا، واحد تولیدی فوق که تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی می باشد بر اساس عمل به مسولیت اجتماعیف خط تولید را تغییر و بر اساس اخذ پروانه بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید این محلول نموده تا بخشی از نیاز استان را رفع و گامی جهت مبارزه با این ویروس بردارد.

در ادامه بازدید از این واحد تولیدی محمد قاسمی معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیر گفت: با هدف نظارت مستقیم بر تولید مایع ضد عفونی یک نفر بازرس در این کارخانه مستقر و از نزدیک روند تولید را بررسی خواهد کرد.

وی گفت: قیمت مصرف کننده محلول پس از بررسی های صورت پذیرفته و انالیز قیمت و بر اساس اعلام سازمان حمایت از حقوق مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 6 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بر پایه الکل در سیستان و بلوچستان

تولید 6 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بر پایه الکل در سیستان و بلوچستان