مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 07:452020-03-23پزشكي

از تعطیلی کارخانه سیمان باقران تا اختصاص تجهیزات پزشکی در درمیان برای مهار کرونا


سرپرست فرمانداری درمیان از تعطیلی کارخانه سیمان باقران و اختصاص تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای رسیدگی به بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست فرمانداری درمیان از تعطیلی کارخانه سیمان باقران و اختصاص تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای رسیدگی به بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

حسینعلی بخشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از کرونا در شهرستان درمیان، اظهار کرد: کارخانه سیمان باقران باتوجه به تعداد پرسنل زیاد و تردد زیاد کامیون های حمل مواد معدنی و صادرات سیمان در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

وی افزود: تعطیلی روز بازارها، اطلاع رسانی و تهیه و توزیع برشورهای آگاهی دهنده، اعلام نکات کاربردی از طریق بلندگوهای مساجد، حسینیه ها و ماشین های سیار، ضدعفونی کردن معابر و فضاهای عمومی و تعطیلی نمازهای جماعت و نماز جمعه، از دیگر اقدامات بوده است.

سرپرست فرمانداری درمیان بیان کرد: همچنین بخشی که در بیمارستان اسدیه برای بیماران دیالیزی پیش بینی شده بود، برای بستری بیماران و قرنطینه بیماران کرونایی آماده شد.

بخشی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت ها بر رعایت نکات بهداشتی توسط فروشگاه های مواد غذایی، نانوایی ها و سایر صنوف، آمادگی کامل مرکز اورژانس شهرستان برای رسیدگی به وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعطیلی کارخانه سیمان باقران تا اختصاص تجهیزات پزشکی در درمیان برای مهار کرونا

از تعطیلی کارخانه سیمان باقران تا اختصاص تجهیزات پزشکی در درمیان برای مهار کرونا