مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-23سياسي

تشکیل گروه های جهادی برای مقابله با کرونا/100 روحانی داوطلب شدند


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از تشکیل گروه های جهادی 5 نفره برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

- ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از تشکیل گروه های جهادی 5 نفره برای مقابله با بیماری کرونا در استان تشکیل و سازماندهی شدند.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هدف از تشکیل این گروه های جهادی کمک در راستای مقابله با ویروس کرونا و همراهی با مردم در زمینه ضدعفونی اماکن عمومی و نیز مساجد عنوان کرد و افزود: در این راستا 100 نفر از طلاب و روحانیون در قالب گروه های جهادی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه این گروه های جهادی پنج نفره بیشتر در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار فعال هستند از از تهیه محلول ضد عفونی کننده و پمپ سمپاش جهت ایزوله کردن مغازه ها و معابر عمومی شهرستان ارومیه خبر داد.

حجت الاسلام داداش زاده اضافه کرد: از اواخر اسفندماه این اداره کل اقدام به تشکیل گروه های جهادی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا متشکل از روحانیون، طلاب و اعضای هیئت های مذهبی کرده و توانسته ایم با پیگیری های مستمر، هر روز دو تانکر محلول ضد عفونی کننده از شهرداری ارومیه همچنین پمپ های سمپاش چرخ دار و کوله ای از سپاه پاسداران تهیه و در اختیار گروه های جهادی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه های جهادی برای مقابله با کرونا/100 روحانی داوطلب شدند

تشکیل گروه های جهادی برای مقابله با کرونا/100 روحانی داوطلب شدند