مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-23سياسي

لازمه جهشِ تولید ، داشتن نگاه کارشناسی به موانع تولید است


نماینده مردم نایین و خورو بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمه رونق تولید در سال 1398 آغاز شد و این مقدمه خوبی است برای آینده که در کنار جهشِ تولید، - لازمه "جهشِ تولید"، داشتن نگاه کارشناسی به موانع تولید است ایسنا/اصفهان نماینده مردم نایین و خورو بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمه رونق تولید در سال 1398 آغاز شد و این مقدمه خوبی است برای آینده که در کنار جهشِ تولید، بیکاری نیز ریشه کن و با تحریم ها مقابله خوبی شود.

عباسعلی پوربافرانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهشِ تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبری سال 1398 را سال رونق تولید نامگذاری کردند تا با توجه به شرایط و مشکلاتی که در حوزه اقتصاد و تحریم ها وجود داشت شرایط بهتری رقم بخورد و در بسیاری از زمینه ها خودکفا شویم.

راه خودکفایی تولید است و از این جهت به درستی سال گذشته که سال سختی هم بود با درایت و تدبیر رهبری سال رونق تولید نامگذاری شد که موفقیت هایی هم در این بخش داشتیم.

وی افزود: در سال 98 شرایط به گونه ای بود که ضمن مبارزه با تحریم ها، باید به تولید بیشتر هم می پرداختیم.

با نگاه به حوزه تولید متوجه می شویم که این حوزه موانع و کاستی هایی دارد و یک جهش می تواند این کاستی ها و موانع را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه جهشِ تولید ، داشتن نگاه کارشناسی به موانع تولید است

لازمه جهشِ تولید ، داشتن نگاه کارشناسی به موانع تولید است