مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 02:352020-03-22سياسي

تأکید استاندار کرمان بر توجه به پنجره واحد سرمایه گذاری برای جهش تولید


در خصوص راه اندازی واحدهای جدید تولیدی، پنجره واحد سرمایه گذاری در استان راه اندازی شد اما موفق نبود به علت اینکه برخی از مدیران نسبت به اهمیت موضوع توجیه نمی شدند لذا امیدواریم با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی به مناسبت نامگذاری سال جدید با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال گذشته 6 محور برای رونق تولید در استان کرمان معرفی و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد اما این کارها با کندی پیش رفت.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای رونق تولید طی سال گذشته در کرمان فعال کردن واحدهای تولیدی غیرفعال بود، بیان داشت: 390 واحد تولیدی غیرفعال در این استان وجود دارد که سال گذشته 30 مورد و حدود هشت درصد از این واحدها فعال شد.

استاندار کرمان ادامه داد: اگر این اقدام بخواهد با همین روند انجام شود فعال کردن تمام واحدهای غیرفعال تولیدی استان کرمان حدود 13 سال زمان می برد و جهش تولید یعنی اینکه این مدت به سه سال کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: در خصوص راه اندازی واحدهای جدید تولیدی نیز پنجره واحد سرمایه گذاری در استان کرمان راه اندازی شد که در صدور مجوزها تسریع شود اما آنطور که فکر می کردیم این برنامه موفق نبود و علت این بود برخی از مدیران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار کرمان بر توجه به پنجره واحد سرمایه گذاری برای جهش تولید

تأکید استاندار کرمان بر توجه به پنجره واحد سرمایه گذاری برای جهش تولید