مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-21پزشكي

آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند


دکتر سعید کشمیری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: براین اساس شمار بیماران دارای ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه دوم فروردین همان 55 نفر است.

وی یادآور شد: از مجموع بیماران دارای ویروس کرونا در بیمارستان های استان بوشهر تاکنون 46 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی به سر می برند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود بستری هستند.

کشمیری بیان کرد: تا امروز 70 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خطاب به مردم گفت: ممکن است ناقل ویروس کرونا باشید بنابراین در خانه بمانید و با سفر کردن های غیرضروری سفیر مرگ و بیماری برای هموطنان خود نباشید.

وی اضافه کرد: بیماری کرونا و مشکلات ناشی از انتقال آن را در میان دیگران جدی بگیرید و شرایط کنونی زمان مناسبی برای بستن چمدان ها و سفر به مناطق دیگر نیست.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و سفر نکنند، دور همی نروند و مهمان دعوت نکنند، توصیه های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند

آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند