مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:062020-03-20سياسي

یک واحد اقامتی مُتخلف در اصفهان پُلمب شد


سیدعلی صالح درخشان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از میهمانپذیرهای باسابقه و قدیمی شهر اصفهان برخلاف مصوبه های ستاد مبارزه با کرونا به صورت غیرقانونی اقدام به پذیرش گردشگر کرده بود.

وی افزود: امروز پس از اعزام کارشناسان و بازرسان گردشگری به میهمانپذیر مذکور مشخص شد که چند مسافر در این مجموعه پذیرش شده و به همین دلیل با همکاری اداره اماکن و نیروی انتظامی نسبت به پُلمب این واحد اقامتی متخلف اقدام شد.

صالح درخشان با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت پذیرش مسافر در در همه واحدهای اقامتی استان اصفهان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: در این پیوند، کمیته بازرسی ستاد سفر استان تشکیل شد و کارشناسان گردشگری بر واحدهای اقامتی و گردشگری نظارت می کنند.

از بیستم اسفند جاری بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پذیرش، رزرو و اقامت در همه واحدهای اقامتی استان شامل هتل ها، اقامتگاه های سنتی، میهمانپذیرها و اقامتگاه های بومگردی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان نیز به ایرنا گفت: کار بازرسی از واحدهای اقامتی و هتل های استان در راستای اجرای مصوبه های ستاد مبارزه با بیماری کرونا از 28 اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد اقامتی مُتخلف در اصفهان پُلمب شد

یک واحد اقامتی مُتخلف در اصفهان پُلمب شد