مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:062020-03-20سياسي

استاندار ایلام: سال 98 در کنار سختی ها موفقیت های بزرگی کسب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در پیام نوروزی سال نو ضمن ابراز همدردی با خانواده های از دست رفته بیماری کرونا ابراز امیدواری کرد سال جدید سال موفقیت و سلامتی برای مردم ایران و ایلام باشد.

متن پیام نوروزی استاندار ایلام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ عرض سلام و ادب دارم خدمت مردم شریف، سلحشور و مرزدار ایلام عزیز، گرچه ما امسال به دلیل بیماری کرونا و فوت شمار زیادی از هموطنانمان عید نداریم، اما خدمت مردم شریف عرض بکنم سال 98 باوجود سختی های فراوان، موفقیت های خوبی هم برای استان داشت .

در آغاز این سال، سیل خانمانسوز را در کشور داشتیم اما در استان خدا را شکر هم در پیشگیری و هم در بازسازی و سازندگی و جبران خسارات مردم موفقیت های بسیار ارزشمند و بالایی داشتیم.

در وقایع ناشی از اصلاح قیمت بنزین مردم استان ما خوب درخشیدند، مدنی، عاقلانه و بافرهنگ صدای خودشان را رساندند و آسیبی به کسی هم وارد نشد.

در مسائل کرونا با وجود اینکه در استان ما عوامل شیوع بیماری از جمله ورود زوار و تجار متعددی که از مرز عبور می کردند، شور بالای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: سال 98 در کنار سختی ها موفقیت های بزرگی کسب شد

استاندار ایلام: سال 98 در کنار سختی ها موفقیت های بزرگی کسب شد