مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-19اقتصادي

رایزنی برای تخصیص بیمارستان های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی


یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، از احتمال اختصاص بیمارستان 235 تختخوابی سقز در استان کردستان به درمان بیماران کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، از رایزنی برای تخصیص بیمارستان های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که اکیپی برای ارزیابی موضوع در سقز در حال بررسی موضوع تخصیص بیمارستان سقز به درمان بیماران کرونایی گسیل شده اند، گفت: احتمالا بیمارستان 235 تختخوابی سقز که در سالجاری عملیات ساخت آن به اتمام رسیده است به ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تخصیص خواهد یافت که رایزنی برای این موضوع ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود که بیمارستان 232 تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان 237 تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان 220 تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است.

بیمارستان های تالش در گیلان، بروجن در چهارمحال و بختیاری و بهشهر در مازندران از جمله بیمارستان هایی هستند که در سال جاری مراحل تکمیل خود را به پایان رساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای تخصیص بیمارستان های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی

رایزنی برای تخصیص بیمارستان های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی