مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-19سياسي

رسانه ها طبیبان فرهنگی مقابله با کرونا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رفاییل آزادیان پیش ازظهر پنجشنبه در نشست ستاد خیریه مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان بر لزوم مهندسی فرهنگی برای پیشگیری از کرونا ویروس در جامعه تاکید کرد.

وی با عنوان اینکه برای مقابله با کرونا باید سیستم درمانی مورد توجه و حمایت قرار گیرد، افزود: مراکز و کادر درمانی جزو خط مقدم مقابله با کرونا به شمار می روند و اگر بتوانند نقش خود را به خوبی ایفاکنند می توانیم در مهار ویروس کرونا موفق باشیم.

وی از رسانه به عنوان پزشکان و طبیبان فرهنگی جامعه یاد کرد و ادامه داد: رسانه و نهادی فرهنگی برای ماندن مردم در خانه و عدم حضور در جامعه فرهنگسازی و برنامه ریزی کنند.

آزادیان یادآور شد: بخش فرهنگی نیز باید با هدف و پروتکل خاصی داشته باشند تا بتواند در کنار بخش درمانی به مقابله با کرونا ویروس بپردازند.

رییس شورای شهر نوشهر تاکید کرد: سیستم فرهنگی و فضای مجازی با ارائه برنامه های متنوع مردم را به ماندن در خانه ها برای پیشگیری از شیوع کرونا ترغیب کنند.

وی بر لزوم مهندسی فرهنگی در حوزه پیشگیری از کرونا تاکید کرد و باب یان اینکه رسانه ها طبیبان فرهنگی جامعه هستند خواستار ترغیب مردم به ماندن درخانه شد.

وی با اشاره به راه اندازی ستاد خیریه مردمی مبارزه با کرونا در نوشهر از شهروندان و خیران خواست تا کمک های مردمی و خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها طبیبان فرهنگی مقابله با کرونا هستند

رسانه ها طبیبان فرهنگی مقابله با کرونا هستند