مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-19اجتماعي

پزشکانی که این روزها خیرخواهانه خدمت می کنند


در این بین برخی از پزشکان که با آغاز تعطیلات نوروزی، مطب ها نیز تعطیل شده است به جای رفتن به سفر اقدام به خدمت رسانی به مردم کرده اند.

از جمله این پزشکان، یک دندانپزشک ساکن شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری است، که در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، در راستای خدمت رسانی به مردم پیشگام شده است و در زمینه آموزش جلوگیری از کرونا را انجام می دهد.

دکتر غلامرضا باهوش دندانپزشک ساکن در شهر لردگان از ابتدای اسفندماه تاکنون با شیوع ویروس کرونا، با پیوستن به قرارگاه مدافعان سلامت شهرستان های لردگان و خانمیرزا به خدمات رسانی به مردم منطقه مشغول شده است.

وی، در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نارسایی ها و محرومیت های منطقه و نیاز به امکانات و تجهیزات لازم برای محافظت از مردم در برابر ویروس کرونا، قرارگاه مردمی مدافعان سلامت را تشکیل دادیم تا از این طریق بتوان بخشی از فشار حاکم بر کادر درمان را کم کنیم.

باهوش ادامه داد: با کمک و همراهی مردم، توانستیم مجوز راه اندازی کارگاه های تولید ماسک را بگیریم و سپس با تهیه پارچه و با کمک بانوان نیکوکار، روزانه بین 4 تا 5 هزار ماسک دوخته می شود و در اختیار مردم مناطق روستایی که توان تهیه ماسک ندارند، قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکانی که این روزها خیرخواهانه خدمت می کنند

پزشکانی که این روزها خیرخواهانه خدمت می کنند