مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 16:102020-03-18ورزشي

پرسپولیس یا پیروزی؟ زنده باد بازی عوام!


«انصاف بدهید که هیچ کجای این کره خاکی فرار از پاسخگویی به اندازه ایران راحت نیست.

ایران؛ جایی که رگ خواب عوام، شدیدا در دسترس است!» - انصاف بدهید که هیچ کجای این کره خاکی فرار از پاسخگویی به اندازه ایران راحت نیست.

ایران؛ جایی که رگ خواب عوام، شدیدا در دسترس است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش، روزنامه نگار در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: ماجرا این است: محمدرضا زنوزی در تلویزیون پرسپولیس را پیروزی خطاب می کند و بخشی از بدنه هواداران تراکتور را سر ذوق می آورد.

از این طرف هم پیشکسوتان و برخی مدیران پرسپولیس به صف می شوند و به تندی جواب او را می دهند تا از طرفداران تیم خودشان لایک بگیرند.

همزمان پرسپولیسی ها و تراکتوری ها در فضای مجازی به جان هم می افتند و البته این چرخه (یا سیکل هایی شبیه آن) مدام تکرار می شود.

این وسط تنها عنصر غایب، ظاهرا تعمق و خردگرایی است؛ آنجا که پشت این بازی های لوس و بچگانه، هیچکس به عملکرد و کارنامه واقعی آقایان توجه نمی کند.

زنوزی می داند که مدیریتش در تراکتور فاجعه بار بوده و عملکرد او با لیست بلندبالایی از ابهامات بی پاسخ همراه است، بنابراین راه ساده تر را انتخاب می کند و با الگوبرداری از کامنت های هواداران کم سن وسال، دست به جعل اسم رقیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس یا پیروزی؟ زنده باد بازی عوام!

پرسپولیس یا پیروزی؟ زنده باد بازی عوام!