مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-18اقتصادي

پیام سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت آغاز سال 1399


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال 1399، ضمن تبریک فرارسیدن فصل بهار به تمامی کشاورزان سخت کوش و همکاران پرتلاش وزارت جهاد کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به شرح زیر است: یا مُقَلِّب القُلوب وَ الاَبصار یا مُدَبِّر اللَیلِ وَ النَّهار در چرخشی دیگر از زمین مهربان و طلیعه بهاری سبز فام، فرا رسیدن سال نو 1399 را به تمامی کشاورزان سخت کوش و همکاران پر تلاش تبریک و تهنیت عرض می کنم، امید که در پرتو مهر بی کران آفریدگار، سالی سرشار از برکت و رونق ملی برای کشورمان رقم بخورد.

امیدی که در انتظار سبز شدن و ثمره هر بذری در دل خاک تجلی می یابد.

سالی که گذشت با پیامدهای سیل در بسیاری نقاط کشور آغاز و در روندی از تشدید تحریم های جهانی سرانجام با نامعادلات گسترش جهانی و بیماری خطرناک کرونا ادامه یافت.

لیکن بخش کشاورزی در این شرایط سخت نشان داد که بر تارک اقتصاد کشور قرار داشته و همواره در نیل به امنیت غذایی، نقش طلایه دار خود را ایفا می کند.

بخش کشاورزی با بیش از 4 میلیون بهره بردار و  رشد سالانه بیش از 5 درصد، حدود 125 میلیون تن تولیدات خود را به بازار مصرف عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت آغاز سال 1399

پیام سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت آغاز سال 1399