مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 21:162020-03-17اقتصادي

معین های اقتصادی خراسان رضوی برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اکبر لبافی افزود: راه اندازی خط تولید ماسک، توزیع رایگان بطری محلول ضدعفونی میان مردم، توزیع بروشورهای آموزشی جهت پیشگیری از شیوع کرونا، انجام عملیات ضدعفونی شهرهای استان و کمک به مراکز درمانی بخشی از اقدامات معین های اقتصاد مقاومتی در این ایام بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال آستان قدس رضوی به عنوان معین اقتصادی شهرستان سرخس در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی سطح شهر سرخس را با 12 هزار لیتر سم پاشی با همکاری شهرداری این شهر انجام داد که مدت یک هفته ادامه دارد.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: راه اندازی خط تولید ماسک در تعدادی از روستاهای تربت جام، تدارک سه هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده و توزیع آن بین فرمانداری ها و شبکه بهداشت شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ بخشی از فعالیت معین های اقتصاد مقاومتی استان است که در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی و انجام مسئولیت های اجتماعی برای مقابله با این ویروس دست به کار شده اند.

وی افزود: شرکت تعاونی دهیاری های شرق مشهد روزانه 69 هزار عدد ماسک قابل شستشو در مراکز توانمندسازی شغلی بانوان تولید و در شهرهای استان عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معین های اقتصادی خراسان رضوی برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند

معین های اقتصادی خراسان رضوی برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند