مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-17سياسي

درخواست آیت الله محقق داماد از پاپ برای رفع تحریم ها علیه ایران


رییس مطالعات فرهنگستان علوم در نامه ای به پاپ فرانسیس نوشت: این روزها عموم ملت ایران اعم از کودکان، سالخوردگان، زنان ومردان در شهرها و روستاها از یک سو با فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا مواجه شدند و هرلحظه جان دادن عزیزی را در کنار خود تجربه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مطالعات فرهنگستان علوم در نامه ای به پاپ فرانسیس درخواست کرد که او به عنوان رهبر کاتولیک های جهان نسبت به رفع رفتار غیرانسانی دولت ایالات متحده برای تحریم ایران، اقدام کند.

در نامه سید مصطفی محقق داماد که امروز سه شنبه منتشر شد، آمده است: اطمینان دارد که این ایام که زندگی بشر در سراسر جهان با مشکل بیماری کرونا روبروشده پدر مقدس با قلبی آکنده از اندوه برای رفع این بلای عمومی و تسکین آلام بشری در کنار همه انسانهای دلسوخته به درگاه آفریدگار بی نیاز دست نیاز و دعا دارند.

محقق داماد افزود: این روزها عموم ملت ایران اعم از کودکان، سالخوردگان، زنان ومردان در شهرها و روستاها از یک سو با فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا مواجه شدند و هرلحظه جان دادن عزیزی را در کنار خود تجربه می کنند.

از سوی دیگر نیز با تحریم های دولت ایالات متحده که درد و رنج آنان را چند برابر ساخته، بسیاری از راه حل مشکلات را به روی آنان مسدود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آیت الله محقق داماد از پاپ برای رفع تحریم ها علیه ایران

درخواست آیت الله محقق داماد از پاپ برای رفع تحریم ها علیه ایران