مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-17اقتصادي

کمک 6 میلیارد تومانی همدانی ها در جشن نیکوکاری


پیمان ترکمانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده، در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش های پرداخت الکترونیکی برگزار شد که مردم نوع دوست همدان، مشارکت چشمگیری در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان داشته اند.

وی افزود: کمک های غیرنقدی خیران نیز به صورت ضدعفونی شده و با بسته بندی بهداشتی در بین خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان اظهار داشت: حدود 24 هزار سبد حمایتی به ارزش چهار میلیارد و 800 میلیون تومان تاکنون در سطح استان به مددجویان تحویل داده شده است.

وی بابیان اینکه تمامی کمک های مردمی در سریع ترین زمان به دست خانوار تحت حمایت رسیده است، افزود: همچنان نیکوکاران همدانی در حال یاری رسانی به مددجویان هستند تا در آستانه سال نو، نیازهای اساسی آن ها تامین شود.

ترکمانه با اشاره به طرح اکرام ایـتام و محسنین که باهدف حمایت از کودکان یتیم و نیازمند برای تامین نیازهای آن ها در زمینه های معیشتی، تحصیلی و درمان آغازشده است، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و حمایت مالی از یک یا چند فرزند در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن ها در قالب کمک به یتیم خاص،کمک به دانش آموز خاص و کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیارد تومانی همدانی ها در جشن نیکوکاری

کمک 6 میلیارد تومانی همدانی ها در جشن نیکوکاری