مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-17سياسي

ادامه پروازها به ووهان به جز پرواز بازگشت دانشجویان کذب است


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ادامه داشتن پروازها به ووهان چین به جز پرواز بازگشت دانشجویان ایرانی این شهر کذب محض است و مجوز دیگری برای پرواز به این شهر صادر نشده است.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ادامه داشتن پروازها به ووهان چین به جز پرواز بازگشت دانشجویان ایرانی این شهر کذب محض است و مجوز دیگری برای پرواز به این شهر صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اینکه بارها شنیده می شود که علی رغم صدور اطلاعیه های متعدد در خصوص تعلیق پروازها به چین، پروازهای ماهان به این شهر برقرار بوده است ذکر این نکته ضروری است، که پس از جلسه راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در خصوص تعلیق پروازها، عمده ترین تکلیفی که بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده بازگرداندن دانشجویان و هموطنان ایرانی مان از چین و انجام چند پرواز باری آن هم با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه براساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی بوده و این مهم به شرکت هواپیمایی ماهان واگذار شد.

وی افزود: البته شرکت مذکور نیز بلافاصله پس از ابلاغ اتمام فروش سیستمی، پروازهای برنامه ای خود به چین را قطع و برای بازگرداندن دانشجویان از ووهان (یک پرواز) و سایر ایرانیان مقیم این کشور، پروازهایی را برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پروازها به ووهان به جز پرواز بازگشت دانشجویان کذب است

ادامه پروازها به ووهان به جز پرواز بازگشت دانشجویان کذب است